Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

τετελεσμένοι χρόνοι μιας ιστορίας

οι εναπομείναντες στα πεδία των μαχών.


Τους χαρακτηρίζει η ταύτιση με τον αγώνα.. φετίχ κοινώς, μια αγωνιστικότητα αγωνιστική - σούπερ λιγκ και βάλε. Ιστορικά πρότυπα; Οι 10000 ηγεμόνες του Ζιονό που πήγαν να καταλάβουν την Βαστίλη.με συνείδηση ή χωρίς.το ίδιο ε-κάνει.
οι ηγεμόνες λοιπόν.
θέτουν σε γερές βάσεις την σημαντικότητα του εαυτού τους πάνω εκεί.
δεν τα παρατάν γιατί έτσι χάνουν την ταυτότητά τους.
επένδυσαν εκεί τα πάντα όσον αφορά τους ίδιους και έτσι έγιναν σοβαροί με τον εαυτό τους - η εκτιμήσεις ήταν πάντα αδύναμο όπλο που πολλές φορές στρεφόταν κατά του κατόχου-
αλλά ας μην σταθούμε μόνο στην εγκυρότητα των εκτιμήσεων, η σοβαρότητα είναι μίσος της παιδικότητας τους - δεν λέω όλοι ασθενούμε κατά καιρούς, θέλουν όμως θυσίες το κρυφτό και οι κούνιες. / Mia Pareksigisi : ακόμα υποστηρίζουν πως ανακάλυψαν υψηλές λέξεις και αξίες.. (?)(επίσης νέες έρευνες ανακάλυψαν υψηλές αξίες σε γράματα.Μεγάλα κεφάλαια του εξωτερικού
έσπευσαν μάλιστα να μετατρέψουν τις αξίες αυτές σε αξία ευρώ έτσι ώστε να αγοραστούν κάποια στιγμή.
Προς το παρόν τα γράματα με την υψηλότερη αξία είναι το Τ το Κ και το Ζ. Αδιαμφισβήτητα, όπως συμπεραίνει κανείς, κάτι τέτοιο θα έκανε το γράψιμο υπόθεση για λίγους, όπως θέλουν να
πιστεύουν όσοι δέχονται τα παραπάνω ως Είδηση) -Η μόνη μεγάλη αξία που ίσως δεν ανακάλυψαν ακόμα είναι η αγάπη για τον εαυτό τους : Mia Pareksigisi.....Ποιες αυταπάτες άραγε τους παρέσυραν τόσο βαθιά..σε ποιο σύμπαν και με ποιους νόμους βρήκαν τόσο ηχηρές και μεγαλειώδεις ταυτίσεις σαν και αυτές; έτσι από περιέργεια να δοκιμάσω μου πέρασε από το μυαλό, ωστόσο κουράστηκα μόνο με την ιδέα..δεν είμαι για τέτοια.
αν και τρέφω έναν ισχυρό ηγεμόνα ομολογώ.
και πρέπει να προσθέσω ότι έχει πολύ καλό γούστο.
δεν κουράστηκα από την απλότητα της ζωής ακόμα,
προσπαθώ κάθε μέρα να την συνηθίσω.
Νά, γράφοντας απλά.
όσο απλά γίνεται προσέχοντας να μην χάνεται η γοητεία.
ξεχνιέμαι όμως. γιατί υπάρχει η μουσική, που απλώνει το χέρι στην υπέρβαση
με έναν ακαθόριστο τρόπο.εξουθενωτικά.
αυτόβουλα. καρφιτσώνει στο δέρμα τις λεπτές λεπτές κλωστές, πολύχρωμες
και πάντοτε ωραίες.




τι σου προσφέρει ένας έρημος τόπος;

αγώνα φυσικά.
αγώνα με άλλες προοπτικές από αυτές που συνηθίζαμε .
ούτε καν ξέρουμε περί τίνος πρόκειται.και κατα πόσο μάταιος θα είναι.

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Τα στοιχειώδη για σήμερα

Στην λεγόμενη Δύση υπάρχουν ασφαλή - ως προς τον ορισμένο πολίτη* - πολιτεύματα και οχι δημοκρατίες. Αυτό συμβαίνει διότι εκείνος που κατέχει το δικαίωμα της παροχής των προνομίων του δικαίου δεν είναι το δικαιο καθεαυτό, αλλά οι δεσπόζουσες δυνάμεις του καπιταλισμού.
Όντας σε ενα σύστημα, καπιταλιστικό επί παραδείγματι, έχεις την "εύνοια" του εφόσον εφαρμόζεις τα προτάγματα που αυτό θέτει, στην περίπτωση που εσύ δεν συνταιριάζεις με τις τιθέμενες προσδιορισμένες φόρμες τότε υπονομεύεται αυτομάτως η διασφάλιση του δικαίου που σου παρέχει το παρών σύστημα. Ασφαλώς αυτό συνεπάγεται την κατάλυση της αυτοδυναμίας της ισχύος του δικαίου κάτι το οποιο υπονομεύει την ίδια την δημοκρατία σε λειτουργικό και ουσιαστικό επίπεδο.




αυτο-οργάνωση

Μια σκέψη που έλκει την διασφάλιση της δημοκρατικής προσέγγισης των
οικονομικό-κοινωνικό-πολιτικών πρακτικών είναι μια ορισμένη δομή αυτο-οργάνωσης
(μορφή κοινότητας ) όπου η ιδια προηγουμένως, θα αντλεί προστασία (καθορισμένη), αναγνώριση (ως νομική προσωπικότητα) και κατ επέκταση νομιμοποίηση -ως πολιτικό-οικονομικό μόρφωμα - απο ενα ευρύτερο σύστημα (μία νομική οντότητα , της οποίας θεμέλιος λίθος θα είναι το δίκαιο).




Ένα ευρύτερο δίκαιο.

Η αποφυγή της "διαταραχής" είναι έμφυτη σε κάθε μοντέλο κοινωνικής οργάνωσης.
Δεχόμαστε ακούσια με αυτόν τον τρόπο την αναγκαιότητα του δικαίου ως
μηχανισμό που αποσκοπεί στην "ισορροπία".
ένα σημαντικό σημείο είναι ο τρόπος διασφάλισης του κοινώς αποδεκτού δικαίου αλλά και η έκταση συμπεριλαμβανομένου των μορφών που αυτή θα πάρει.
Το δίκαιο αυτό θα πρέπει να αναγνωρίζει την εκάστοτε
κοινότητα ως νομική προσωπικότητα και να της παρέχει τον χώρο ανάπτυξης και λειτουργίας του δικού της δικαίου.


Ένα ευρύτερο δίκαιο ωστόσο δεν σημαίνει και την ύπαρξη μιας κεντρικής εξουσίας που έχει ως σκοπό την τήρησή του.





















η νεότητα ήτανε πάντα το φιτίλι

Η άγνοια μας αρμόζει, είμαστε νέοι με ταμπούρλα καρδιές.
Περιπλανόμαστε με ένα πείσμα σαν ελπίδα στα χέρια σφιχτά.
και οι νότες μας φαίνονται συντροφικές. Κάτι πιο πάνω από τον φόβο.

Συντροφικές, Συντροφικές Κάτι πιο πάνω από τον φόβο
Συντροφικές, Συντροφικές κάτι πιο πάνω από τον φόβο.

σχηματοποιούμε συνθήματα
γιατί είμαστε ακόμη στα όνειρα.

και ο σουρεαλισμός μας ενδιαφέρει επί παραδείγματι.
όχι από τρέλα. είμαστε ακόμη στην άγνοια.





Ένας κενός άνθρωπος αποσυντίθεται..
και τα μέλη της μπάντας ξαναβρίσκονται στους δρόμους τους


θέλει πολύ δουλειά ένα κομμάτι..η πιο πολυ δουλειά γίνεται πριν παιχτεί στο όργανο.
μα εμείς οντάς ενθουσιώδεις και ανήμποροι νέοι ... εξασκούμασταν μόνο στη μουσική

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

περί τάσεων και αποστάσεων

Ένα απο τα λίγα επικίνδυνα ναρκωτικά είναι το κέρδος, έχοντας ως θέμα και "σκοπό" το ίδιο. Καθόλα φυσικό, καθιστά ως πυρήνα του την ματαιοδοξία -πηγή που αναβλύζει από την στρεβλότητα των όγκων (βουνά). Στον καπιταλισμό βλέπουμε το φαινόμενο να δεσπόζει, παίρνοντας διαστάσεις που καθιστούν εύλογο
τον χαρακτηρισμό του ως επικίνδυνου ναρκωτικού. Ναρκωτικό για λίγους.
Οι εικονικοί υπέρογκοι φαλλοί διογκώνονται εκστασιάζοντας τους χρήστες.Μια ερωτική πράξη δύναμης και ματαιοδοξίας ,μια πολεμική πρακτική που ο εκ των πραγμάτων νικητής δίνει ώθηση στον καταδικασμένο ως υποδεέστερο να ταυτιστεί με τον συναισθηματισμό του ίδιου. Μια εσωτερική πάλη
με το αποτέλεσμα σφραγισμένο στην αφετηρία της γαλουχεί την καταστροφή το καταβρόχθισμα, - μιας γυναίκας - . Η κατάκτηση ως προϊόν ταύτισης /μια σειρά καταστροφών/ δημιουργούν το νεφέλωμα ενός αιώνιου
νικητή.


. Η αυταπάτη .




είδηση 8

κίνημα διανοούμενων στην Γερμανία -με περισσότερες από 5000 υπογραφές - καταγγέλλουν τον οικονομικό - κερδοσκοπικό πόλεμο κατά της Ελλάδας καθώς γοητευμένοι από τις κινήσεις αυτο-οργάνωσης των πολιτών που δημιουργήθηκαν τον τελευταίο καιρό (κίνημα κατά των διοδίων/ εισιτηρίων) επιδιώκουν την προώθηση της υιοθέτησης τέτοιων δράσεων στην χώρα τους.



Μόνο η αλληλεγγύη και η διανόηση μπορούν να σώσουν τον άνθρωπο από την ματαιοδοξία του.



είχαμε κ μεις στο νου να φύγουμε απο δω.μιας και
μόνο την καταχνιά διακρίνουμε στον ύπνο.
και το κρεβάτι συνηθίζει να μοιάζει με αγκαλιά του θανάτου μας.
να.
νέα ζωη.
λες και κει που θα πας θα φτάσεις ποτέ. μέσα σου.
κι όταν αργείς, δεν θα είσαι ζεστός.κι όταν δεν θα σε νοιάζει.
γιατί επικεντρώνεσαι στην μνήμη σου, στο βάθος , πως έστω .να! είμαι.
πας εκεί που η ζωή έχει υψηλή τιμή - ανάλογη του κενού - .



τραμ. τρένο. αστικό. μετρό.
όπου και αν πας τον δρόμο να προσέχεις.

έχει πολλά ποδήλατα.


















Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Στο σούρουπο πλάι στον αέρα του,
εκεί κοντοσταθήκαμε λίγη ωρίτσα.
ιστορίες από τα χρόνια των βουνών -ήξεραν αυτοί οι γέροι-
καθώς και η γιαγιά μου .




η συζήτηση

/ και ούτω καθεξής / [kaθe'ksis]



και
ύστερα λέει
κλείνοντας

" ο πόνος και η χαρά στην ζωή είναι η αδιάκοπη έλλειψη
οι συνεχείς ανάγκες.
όταν πάψουν αυτές
ούτε πόνος , ούτε χαρά "

"ούτε καν" απάντησα



και μετά πλακωθήκαμε.








Παλια στο Κανσας