Η επανάσταση δεν (θα έπρεπε να) είναι αυτο-Σκοπός/εκ των πραγμάτων είναι αναγκαίο "κακό".Τοποθετώντας την, είτε στον γενικότερο όρο του θεάματος (παρασυρόμενοι κ ενθουσιασμένοι), είτε σε δακτυλίους που έλκονται από το συμβολικό-φαντασιακό, με διογκωμένα νοήματα και επικίνδυνες εστιάσεις ως προς το συγκεκριμένο ( εξύμνηση των λεπτομερειών ) , οδηγούμαστε στην διαδικασία της μυθοποίησης της / το υπέρμετρο κύρος που αποκτά αποτελεί αστοχία /εφόσον ορίζουμε : δεν υπάρχουν επαναστάτες παρά μόνο επαναστατημένοι / εφόσον (απουσιάζει) : υπάρχουν επαναστάτες (πρότυπα) - όρος που θεμελιώνεται (..) εν κενώ /
Καταρχήν, αναγνωρίζουμε στη φύση την τάση προς την "ελευθεριά" [κάθε στοιχείο της φύσης επιδιώκει την ακεραιότητα του - ( επιστροφή-καθήλωση) στην μηδενική κατάσταση ] και την αποδοχή της ύπαρξης των δικαιωμάτων κάθε συμβαλλόμενου μέρους σε ένα κοινωνικό μόρφωμα , ως -κοινωνικά- αναγκαία {σημείο που προϋποθέτει περιεκτικά την ελεύθερη βούληση-ισότιμος αλληλοκαθορισμός της κοινωνικής διαχείρισης}.
Θέτουμε τους δυο αυτούς παράγοντες ως θεμέλιες -κανονιστικές δομές του κοινωνικού γίγνεσθαι και την ίδια στιγμή ως μήτρα που γεννά -κατ επέκταση- το"αφύσικο" μόρφωμα που καλείται δημοκρατία /
Η πίστη στις διαστάσεις που χει προσδώσει η εξιδανίκευση της επαναστατικότητας στο φαντασιακό, συντελεί καθοριστικά στην σύγχυση που προκαλείται στην αναγκαιότητα του ανακαθορισμού - αναστοχασμού , καθώς "πρώτες ύλες" (καθαρής) πολιτικής υφής χάνουν σημαντικότητας ή ακόμα και υποκαθίστανται από προοπτικές αισθητικής εστίασης (φετιχισμός) ή "ηθικοπλαστικής δεοντολογίας" .Η ένσταση αφορά την σύγχυση αυτή, καθώς μια τέτοια προοπτική έλκει την καθήλωση σε μια διαδικασία κυκλική και άχρονη που ο λόγος πηγάζει από την ιδία και καταλήγει σε αυτή, υπονομεύοντας στο τέλος την ισχύ της .
Όλο αυτό τείνει σε μια απροσδιοριστία/κακόκεφοι άνθρωποι/ δημιουργούν εστίες φωτιάς/νέες εποχές ακτινογραφίες του Μάη/ αντιδράσεις που δεν βρίσκουν το νόημα /παρά μόνο κοχλάζουν και αυτό είναι όλο / σε ένα κυκλικό μοντέλο λοιπόν αυτό που μας ωθεί στην διαντιδραση είτε λέγεται ματαιοδοξία είτε εξαθλίωση είτε "σκοτεινή ενέργεια" / θυμίζει τους αγώνες / παλιά / που δεν είχαν σκορ / όχι στο αποτέλεσμα / αλλά στον πυρήνα τους / 69-0 ισοπαλια
ο φοιτητής στην κουζίνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου